درمان های چینی می توانند نفروپاتی IgA از عود جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان های چینی می توانند نفروپاتی IgA از عود جلوگیری از

نفروپاتی IgA سخت به کنترل می شود، بسیاری از مردم از عود دوباره و دوباره رنج می برند. یکی از بیمار به من گفت که "عود درایوهای من دیوانه و آن را واقعا آزار دهنده است، اگر درمان می تواند به من از آن کمک من از هیچ تلاشی برای آن را دریافت یدکی وجود دارد. "و اکنون آن زمان برای دریافت درمان های موثر در همه هزینه ها است،" چهار "یک" درمان سنتی چینی ثابت شده است به طور موثر در درمان نفروپاتی IgA، داستان زیر به شما می گوید بیشتر در مورد اثر درمانی.
یکی از بیماران که از نفروپاتی IgA هفت سال رنج برده اند، در طول این هفت سال او تا به حال 3 بار برای کنترل آن، اما پس از آن عود بیماری دوباره، که این بیماری مشکل تر به کنترل شود.
طب چینی و طب غربی با هم کار کنند برای کنترل این بیماری
به منظور دریافت درمان منظم، او را به بیمارستان ما در ماه دسامبر، 2014. پس از تجزیه و تحلیل، دکتر ما تصمیم به درمان اصلی (درمان Hormonotherapy)، اما تفاوت در این درمان بر اساس آنها نیز اضافه "چهار" یک " چینی درمان سنتی را به طرح درمان. بعد از 10 روز درمان این بیماری به خوبی کنترل شده، اما اگر او می خواهید برای درمان این بیماری از ریشه آن، ممکن است زمان طولانی تر از افراد دیگر که فقط این بیماری نیاز دارید.
اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا آنلاین ما در واتساپ / وایبر مشورت به طور مستقیم. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: